Tuesday 31 January 2017

Year 3: "The days of the week".

Tänases tunnis õppisime nädalapäevi (the days of the week). Arutlesime, mida need sõnad meile meenutavad ja kust need sõnad võiksid pärineda. Ega õpetaja ka kõike päris täpselt ei tea, aga on lugenud, et:
Monday pärineb sõnast "moon" (kuu);
Tuesday ja Wednesday pärinemist ei tea;
Thursday on saanud oma nime Saksa jumala Thor järgi (inglise keeles on "thunder" äike)
Friday on tulnud Saksa jumalanna nimest Frida;
Saturday pärineb samuti jumalast nimega Saturn;
Sunday tuleb sõnast "sun" (päike).

Väga tähtis on meeles pidada, et inglise keeles kirjutame nädalapäevad alati SUURE algustähega!

Kirjutasime uued sõnad vihikusse ja otsisime sõnaruudust nädalapäevade nimetusi:


Õppisime selgeks lihtsa laulukese:


Lugesime rütmisalmi:

Tegime töövihikuharjutust ja kontrollisime oma tööd tahvlilt:

Õpetaja luges ja näitas dokumendikaamera abil toredat lugu väikesest nutikast Bill´ist, kes ootas väga oma sünnipäeva ning leidis enda meelest sobiva lahenduse, kuidas sünnipäev kiiremini tuleks:


Kuulasime plaadilt lugemisharjutust ja õpetaja juhtis tähelepanu veaohtlikele sõnadele:


Nüüd harjutas igaüks lugemist omaette, seejärel lugesime tegelaste kaupa.
Lugemise harjutamiseks saad teksti veelkord kuulata siit:

Monday 30 January 2017

Year 4: Comparison

Tunni algul kordasime omadussõnade keskvõrde moodustamise reegleid ning täitsime töölehte. Kontrollisime oma vastuseid ka tahvlilt:


Nüüd uurisime jaotvaralt, kuidas me moodustame ülivõrret:
Vaatasime kahte videot:



 Kuulasime videoklippi, kus õpetati keskvõrret ja ülivõrret läbi laulukatkendite:

 

 Nüüd harjutasime ka ise omadussõnade võrdlemist ning tegime harjutust tahvlilt vihikusse:

 Kodus jäid reeglid selgeks õppida, eriti erandsõnad!

Wednesday 25 January 2017

Year 2

Kuna tänases tunnis oli meil kavas teha hindelist tööd, siis laulsime tunni algul õpitud laule, lugesime rütmisalme, kordasime tähestikku ning sõnu:

 No ja siis tegimegi hindelist tööd. Kel töö valmis ning hoolikalt üle kontrollitud, sai töö äraandmisel
 preemiaks suu magusaks:

Tuesday 24 January 2017

Year 4: "Ball games" 2

Tunni algul lugesime eelmises tunnis õpitud rütmisalmi:


Kordasime sõnakaartidega üle sõnavara:

Kuulasime plaadilt lugemisharjutust. Õpetaja juhtis tähelepanu sõnade hääldusele:
Seejärel lugesime-tõlkisime lugemisharjutust üheskoos.





Nüüd tegime kirjalikult harjutust vihikusse. Sellesama lugemisharjutuse abil lõpetasime laused. Selgus, et see polnudki nii lihtne.

Tunni lõpus jõudsime teha ka töövihikuharjutusi.

Year 3: "Numbers 1-20"

Tänases tunnis kordasime arvsõnu 1-12 ning õppisime arvsõnu kuni 20-ni. Kirjutasime sõnad ka vihikusse.

Otsisime arvsõnu sõnaruudust:

Õppisime selgeks uue laulu "Help me count" ("Aita mul loendada")
 

Mängisime sõnadetundmise mängu aja peale. Õpetaja pani tahvlile numbritega plakati, kus kõik numbrid olid sigri-migri segamine. Arvsõnu tuli õiges järjekorras võimalikult kiiresti nimetada ja samal ajal ka neid näidata. Selgus, et see polegi nii lihtne kui oled klassi ees ja aeg tiksub =)
Mängima tuldi vabatahtlikult ning need julged olid LAURA, OTT EDUARD, JOANNA MARIE, RANDO, MARTEN, LEMBIT ja LIISA.
Kõige kiirema aja sai OTT EDUARD, teisele kohale jäi napilt JOANNA MARIE ning kolmanda aja sai LEMBIT. Aga kõik kes klassi ette julgesid tulla, said hästi numbrite loendamisega hakkama ning pälvisid "viied.

Nüüd mängisime, et oleme Inglismaa koolilapsed ning meil on matemaatikatund. Õppisime inglise keeles "arvutama" ning mängisime täringumängu, mida õpetaja kasutab tavaliselt esimese ja teise klassi matemaatikatundides.


Et arvsõnade kirjutamist oleks lõbusam õppida, koostas õpetaja mõned õppemängud, mida saad harjutada siit: