Thursday 29 September 2016

Year 3: Numbers 1-10

Eelmisel aastal õppisime numbreid 1-10. Seetõttu tuli need vaid meelde tuletada lauluga:

Vaatasime-lugesime interaktiivset koomiksit (õppematerjal "Star Kid"):

Lugesime koomiksit üheskoos ühe korra veel ja siis võttis õpetaja tekstiosa piltidelt ära. Lapsed esitasid teksti peast täiesti veatult. Väga tublid!!!

Nüüd jagas õpetaja töölehed, kus ühel pool oli laul "Up to ten and back again". Muidugi laulsime siis seda laulu ka:


Seejärel asusime töölehel olevaid ülesandeid täitma.

Tunni lõpus jõudsime teha ka kuulamisülesannet.

Year 4: Good deeds (heateod)

Juba mitmendat tundi räägime sõpradest ja sõprusest. Seepärast alustasime tundi rütmisalmi lugemisega sõprusest ja laulsime laulu "The Best Friendship Song".

Tuletasime meelde omadussõnu, millega võiks sõpra kirjeldada ning moodustasime lauseid, kus tuli kasutada vähemalt kahte omadussõna sõbra kirjeldamiseks. Abiks olid sõnad tahvlil:

Kõige sisukama lause tegi Angela: My friend is happy but when she is tired, she is angry.

Nüüd tegime töövihikus kuulamisülesande. Algul täitsime tühjad tähelüngad, siis kuulasime teksti ja sobitasime omavahel nimed ja meeleolud:

Järgmisena oli õpetajal plaanis paaristöö, et harjutada koostööd ning lapsed saaksid ülesannete üle paremini arutleda. Aga seekord ei valinud lapsed paarilisi ise, vaid õpetaja loosis paarid kommidega. Nüüd otsisid lapsed kommide järgi oma paarilise üles. Loomulikult tekitas see suurt elevust =)

Paaristöö oli teemal "Good deeds" (heateod) ja ülesanded järgmised:
- tuli plaadilt kuulata teksti, teksti põhjal leida igale lõigule sobiv pilt või pildid;
- nüüd lugesid lapsed kahekõnet ja tõlkisid selle ka eesti keelde;
- suulisele tööle järgnesid kaks teemakohast töövihiku harjutust.

Wednesday 28 September 2016

Year 2

Tunni algul laulsime õpitud tervituslaule ja lugesime rütmisalmi:




Kordasime eelmistes tundides õpitud hääldusmärke ja sõnu. Sobitasime omavahel kokku pilte ja sõnakaarte
(klõpsa suurendamiseks pildile):



 Mängisime sõnamängu "What word is missing?" (mis sõna on kadunud).

 Õppisime uusi hääldusmärke ja hääldusmärkide juurde sobivaid sõnu.

Kui sõnad olid selged, nuputasime, milline võiks olla nende sõnade kirjapilt ja õpetaja rõõmuks oskasid kõik lapsed sõnakaartidelt lugeda sõnu õigesti =)

Mida rohkem harjutada, seda paremini sõnad meelde jäävad ja eriti tore on seda teha sõnade äraarvamismängu mängides. Mängu nimi on "Guess" (arva ära). Õpetajal on karbi sees kõikide õpitud sõnade pildid. Üks õpilane tuleb võtab ühe pildi, aga kaaslastele ei näita ning kaaslased püüavad ära arvata, mis sõna see on. Kui sõna ei ole õige, vastab klassi ees olev õpilane "no" ja kui sõna on õige, siis "yes". Nüüd tuleb järgmist sõna valima see, kes sõna ära arvas. Täna olid võidumehed Magnus ja Joonas.

 Nüüd kirjutasime tänased õpitud sõnad ka vihikusse. Kes jäi pisut ajahätta, saab sõnad lõpuni kirjutada siit:

Monday 26 September 2016

Year 4: Friendship

Tunni algul tegime töövihikus kaks harjutust veel eelmisest õppetükist. Nüüd oleme Unit 2 teemaga otsad kokku tõmmanud:
 

Uue teema alustuseks kuulasime-vaatasime kahte laulu sõprusest ning hääletasime, kumba laulu me soovime selgeks õppida:


Meie valikuks osutus "The Best Friendship Song". Seda laulsime teist korda veel. Saime teada, et varem õpitud väljend "count" ei tähenda mitte ainult eesti keeles sõna "loendama", vaid selles laulus on see hoopis "kellelegi lootma / kellegagi arvestama".
Lugesime rütmisalmi. Seda saad harjutada-lugeda siit:

Õppisime uusi sõnu ja neid kasutades valmis meil nii tahvlile kui vihikusse sõbra kohta mõistekaart :
Nüüd lugesime õpikus olevat lünkteksti ning nuputasime, milline pilt sobib iga kahekõne juurde:
Tunni lõpus alustasime sõnade vihikusse kirjutamist ja need jäid kodus lõpetada.

Thursday 22 September 2016

Year 4: Numbers 1-100

Tunni algul laulsime laulu "One to one hundred". Kordasime üle arvsõnad:


Õppisime väljendeid "bigger than" ja "smaller than" ning moodustasime neid väljendeid kasutades lauseid:

Aga peale arvude saab võrrelda ka muid asju:

Nüüd harjutasime küsimuste esitamist ja küsimustele vastamist. Teemaks ikka arvud:

Olime arvsõnu korranud igatepidi ja tegime nüüd väikese teadmiste kontrolli.
 Tunni lõpus jõudsime kuulata ja lugeda ka õpikus olevat harjutust:

Year 3: Revision (kordamine)

Hakkasime Unit 2 otsi kokku tõmbama. Kõigepealt kordasime üle sõnad ja mängisime sõnade äraarvamismängu.
Sõnavara peale tegime sõnade töö:

 Seejärel kordasime üle BE- vormid (olema) tahvlilotot kokku pannes:

Kordasime õpitud keelereegleid ja täitsime töölehte. Töölehe vastuseid sai kontrollida tahvlilt:

Ära unusta, et kui midagi kellelegi kuulub, kirjutame sõna lõppu  ´s
Lause algab suure tähega ja lõpeb punktiga. Nimed kirjutame suure tähega.

Wednesday 21 September 2016

Year 2

Tunni algul laulsime laulu "What´s your name?

Õppisime lugema õpikus olevat rütmisalmi "Hi, how are you?":

Nüüd harjutasime oma nime ütlemist. Õpetaja küsis "What´s your name?" ja viskas palli lapsele, kes siis ennast tutvustama pidi. Abiks oli tahvlil ka lausemudel:

Kordasime eelmises tunnis õpitud tähti A,B,C,D,E ning sobitasime kokku tähemaju:

(üks pilt on fotokast minema lipsanud koos lapsega, kes C tähemaja kokku pani =) Vabandust)


Tuletasime meelde eelmises tunnis õpitud hääldusmärgid ja lisasime neile kõrvale sobivad sõnad.
Nüüd õppisime ka uusi hääldusmärke ning sõnu:

Kui sõnade hääldus oli selge, lisasime juurde ka sõnade kirjapildi. Aga enne, kui õpetaja kaardi sobiva pildi juurde pani, lugesid lapsed selle sõna inglise keeles. Õpetaja üllatuseks ei eksitud ühegi sõna hääldusega, kuigi kirjapilt on ju täiesti erinev. Väga tore!

Kuna enamus lastel on nägemismälu, siis mängisime sõnamängu "What word is missing?" (mis sõna on kadunud). Mäng käib nii: lapsed panevad silmad kinni ja ei piilu! Õpetaja võtab ühe sõna ära ja lapsed mõistatavad, mis sõna plehku pani. Kõige lõpuks võttis õpetaja ära lausa kaks sõna, aga nutikad lapsed nägid selle triki läbi =)

Kuna sõnad olid suuliselt selged, kirjutasime need ka vihikusse. Ühtlasi sai vihikus täiendust ka meie tähemajade tänav, kus nüüd  F tähel on samuti oma maja: